Často kladené otázky

POZOR!!! V prípade život ohrozujúcej udalosti kontaktujte ihneď miestnu záchrannú službu!.




AutoCare

Všeobecné informácie

V rámci asistenčnej služby AutoCare máte možnosť využiť asistenciu v prípade poruchy, nehody i zrážky so zverou, defektu pneumatiky, vybitej batérie, zámene paliva, zabuchnutia kľúčov atď. V prípade poruchy či dopravnej nehody zaistíme odťah do najbližšieho servisu, kde v rámci tohto odťahu môžete využiť náhradné vozidlo počas opravy až na 15 dní. Pokiaľ si budete priať odťahovú službu do iného miesta, zaistíme odťahovú službu až do limitu 12 000 Eur, avšak pri variante Komfort nie je možné následne využiť doplnkové služby a náhradné vozidlo je možné využiť iba na dopravu z miesta udalosti do miesta bydliska..

Overiť si správnosť tel kontaktu +421 220 510 858.

Volanie na asistenčnú linku je spoplatnené podľa tarify Vášho mobilného operátora či iného poskytovateľa telefónnych služieb.

Dotazy k uzatvoreniu poistenia

Obratom Vám odchádza potvrdzujúci e-mail so zmluvou, asistenčnou kartou, poistnými podmienkami a ďalšími zákonom požadovanými dokumentmi.

  • Pozor: e-mail niekedy spadne do SPAMu alebo do Hromadnej pošty (podľa poskytovateľa)
  • Pokiaľ by Vám neprišiel/zadali ste zlú emailovú adresu, kontaktuje nás na emaile poistenie@eacz.com
Možnosti platby
  • Kartou – zmluva je aktívna ihneď (platná vždy podľa zvoleného dátumu)
  • Bankovým prevodom - zmluva je aktívna cca za 1-2 dni od vykonania platby. Pokiaľ cestujete na druhý deň, odporúčame platbu kartou. Ak nemáte túto možnosť, prosíme o zaslanie bankového výpisu a zmluvu aktivujeme skôr, ako platba príde
  • Po obdržaní platby obdržíte SMS správu s potvrdením o tom, že je zmluva platná.

Cca 2-3 týždne pred vypršaním platnosti zmluvy Vám zašleme návrh na predĺženie na ďalší rok. Pokiaľ poistenie predlžovať nechcete, stačí, ak poistné neuhradíte

1.7.2021 došlo k zmene a nie je možné poistiť dodávky v ročnom variante, ale len 30 denný. Počet opakovaní nie je obmedzený.

Pozor - nižšie uvedené vozidlá nie je možné poistiť vôbec (iba ak by išlo o prestavbu na obytný automobil)

  • Peugeot BOXER
  • Citroën Jumper
  • Fiat Ducato
  • Iveco Daily
  • Mercedes SprinterMercedes Sprinter
  • VW Crafter
  • VW LT
  • Renault Master
  • Ford Transit
Pokiaľ sa nejedná o vyššie uvedený model, prosíme, kontaktujte nás a model obratom pridáme.

Výrobca vozidla vyberiete prípojné vozidlo a model je rozdelený pod a nad 750 Kg.

Pri udalosti je jedno, koho vozidlo je, riešime iba, či je vozidlo poistené a zmluva platná a poskytujeme to osobe, ktorou je vodič.

Áno, poistenie je platné vo všetkých štátoch uvedených v poistnej zmluve.

Na uzatvorenie poistenia potrebujete iba údaje z malého technického preukazu vozidla, pre ktoré bude služba AutoCare určená, a niekoľko minút času – stačí vyplniť on-line objednávkový formulár, alebo zavolať na telefónne číslo +421 220 510 858.

Áno, určite stihnete. Pokiaľ si po vyplnení on-line objednávky vyberiete platbu kartou, bude poistná zmluva aktívna ihneď s platnosťou od zvoleného dátumu. Najbližší možný termín je +1 deň od dátumu uzatvorenia. Ak platobnú kartu s povolenými on-line platbami nemáte alebo ak preferujete prevod z účtu, zašlite nám prosím e-mailom kópiu elektronického potvrdenia vykonania transakcie (táto služba je už bežne súčasťou internetového bankovníctva) na adresu pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám zmluvu zaktivujeme.

Originál poistnej zmluvy nie je potrebné zasielať, za Váš súhlas so zjednaním poistenia asistenčných služieb AutoCare považujeme Vašu úhradu poistného.

Ak uhradíte poistné prevodom na náš účet, bude Vám po pripísaní platby zaslaná potvrdzujúca SMS správa. Pokiaľ z nejakého dôvodu SMS nedostanete, napíšte nám prosím na e-mail pojisteni@europ-assistance.cz a my Vám obratom oznámime, či sme platbu obdržali. Pri úhrade služby platobnou kartou prebieha platba ihneď.

Nič sa nedeje, napíšte nám prosím e-mail s Vašimi údajmi (stačí RZ auta) a my Vám zmluvu zašleme znova.

Asistenčnú kartu ste obdržali v elektronickej podobe spolu s dokumentmi, ktoré sme Vám zaslali pri uzatvorení programu AutoCare. Kartičku si môžete vytlačiť a vystrihnutú vložiť napríklad k dokladom od vozidla spolu s malým technickým preukazom.

Stačí nám napísať krátku správu na adresu pojisteni@europ-assistance.cz. Údaje opravíme a zašleme vám späť potvrdenie, že je všetko už v poriadku.

Pre zrušenie programu stačí, keď nám na e-mail poistenie@europ-assistance.cz zašlete naskenovanú zmluvu o predaji Vášho vozidla vrátane dátumu jeho predaja a pripojíte číslo účtu, na ktorý si prajete zaslať zvyšné poistné.

Poistné môžete uhradiť bankovým prevodom na číslo účtu 1239923012/1111 a IBAN: SK9011110000001239923012 (variabilný symbol je číslo Vašej zmluvy) alebo online platobnou kartou ihneď po uzatvorení.

Poistnú zmluvu previesť nemožno. Zašlite nám prosím žiadosť o zrušenie programu (viď predchádzajúcu otázku) a nevyčerpanú časť poistného Vám vrátime späť na účet. Ďalšiu zmluvu pre Váš nový automobil si potom môžete uzzatvoriť on-line alebo telefonicky, kedykoľvek Vám to bude vyhovovať.

Ročný program AutoCare pri Europ Assistance uzatvárate vždy iba na zvolené obdobie, ktoré je uvedené v zmluve. K automatickej prolongácii nedochádza, nemusíte sa teda obávať, že by ste v nasledujúcom období museli platiť za službu, ktorú už nehodláte využívať, len preto, že ste zabudli zmluvu zrušiť. Asi dva týždne pred skončením platnosti zmluvy Vám zašleme návrh na uzavretie novej poistnej zmluvy na ďalší rok. Ak si už neželáte poistenie AutoCare využívať, nemusíte na tento list reagovať (žiadne sankcie ani penále neuplatňujeme). Budeme však radi, pokiaľ si nájdete chvíľku a dáte nám e-mailom vedieť, že zmluvu na ďalší rok uzatvárať nechcete.

Nevadí, stačí čiastku uhradiť a my po obdržaní platby Vašu službu znovu aktivujeme. Ak si prajete posunúť dátum začiatku platnosti zmluvy, napíšte nám na poistenie@europ-assistance.cz a my Vám zašleme opravený návrh.

Pokiaľ sa závadu nepodarí rýchlo odstrániť, môžete si vybrať z dvoch možností. Ak sa rozhodnete nechať vozidlo opraviť v najbližšom servise a pokračovať v ceste na dovolenku, potom máte nárok na poskytnutie náhradného automobilu počas opravy až na 5 dní. Ak zvolíte návrat domov aj s celou posádkou, poskytneme Vám náhradný automobil pre dojatie do Vášho bydliska a pokazený automobil taktiež dopravíme do Slovenskej republiky.

Dotazy k produktu autocare

Áno, program AutoCare môžu využívať aj autodopravcovia, je však potrebné vybrať správne spôsob použitia.

Do autorizovaného servisu alebo iného vhodného zariadenia do vzdialenosti maximálne 100 km (variant Komfort CZ+SK) alebo do vzdialenosti maximálne 200 km (variant Premium v Českej republike a na Slovensku), v prípade poistnej udalosti v zahraničí do najbližšieho servisu od miesta poistnej udalosti. Na žiadosť oprávnenej osoby v prípadoch, keď sa nepojazdné vozidlo nachádza v Českej republike, asistenčná centrála zabezpečí odťah vozidla na miesto určené oprávnenou osobou na Slovensku.

Do najbližšieho servisu v rovnakom čase ako poistené vozidlo, áno. Späť na Slovensko nie. Pre repatriáciu späť na Slovensko musíte uzavrieť aj poistenie AutoCare pre prípojné vozidlo. Ťažné vozidlo a príves musia byť preto poistené samostatne.

Všetky služby čerpané z asistencie (taxi, náhradné ubytovanie, doprava OS zo SR a späť a pod)

Najčastejšie lokality limit pokryje (Chorvátsko, Taliansko a pod.)

Náklady nad rámec limitu hradí klient.

Áno, nezáleží na tom, kto je vlastníkom vozidla.

Osoba na mieste udalosti (nemusí volať človek, ktorý službu uzatvoril, pokiaľ nie je na mieste udalosti)

Nepojazdnosť: vozidlo nejde (defekt, porucha motora,..)
Neprevádzkovateľnosť: vozidlo nesmie na vozovku (urazené zrkadlo, prasknuté čelné sklo a pod.)

Áno

Nie

Ak v prípade nehody, poruchy, vandalizmu alebo živelnej pohromy nie je možné vozidlo uviesť späť do prevádzky do 4 hodín od oznámenia udalosti asistenčnej centrále alebo v prípade odcudzenia vozidla, zabezpečíme prenájom náhradného vozidla na dobu 5 dní, maximálne 15 dní (variant Komfort) alebo 15 dní (variant Premium - až 30 dní v prípade odcudzenia), nie však dlhšie, ako je nevyhnutné. V prípade poisteného osobného vozidla bude zapožičané náhradné vozidlo rovnakej alebo nižšej triedy ako poistené vozidlo, maximálne do výšky vozidla nižšej strednej triedy (Škoda Octavia).

Vozidlo zapožičané v zahraničí sa vracia v zahraničí.

Áno, asistenčná centrála Europ Assistance sídli v Prahe. Vždy sa dovoláte slovensky, prípadne česky hovoriacemu koordinátorovi, ktorý Vám pomôže udalosť vyriešiť.

Poistenie AutoCare si samozrejme môžete uzatvoriť aj v tomto prípade. Vďaka vysokému limitu plnenia a takmer žiadnym výlukám Vám AutoCare pomôže v akejkoľvek situácii vrátane takých, na ktoré sa asistencie Vašej poisťovne vzťahovať nebude.

Počet poistných udalostí nie je limitovaný. Počítame s tým, že v zime sa vplyvom mrazu môžete stretávať s vybitou batériou či so zamrznutou naftou, na letnej dovolenke Vás možno zaskočí prepichnutá pneumatika a na jeseň treba Vaše auto náhle odmietne pokračovať v jazde – všetky tieto udalosti sú asistenčnou službou AutoCare krytý, takže sa na svojich cestách môžete cítiť v bezpečí po celý rok, kedykoľvek a kdekoľvek.

Poistenie AutoCare sa vzťahuje vždy len na konkrétne vozidlo, ktoré je uvedené v zmluve. Pokiaľ máte viac áut a chcete pri ceste s ktorýmkoľvek z nich využívať výhody programu AutoCare, je potrebné uzavrieť poistnú zmluvu pre každé z týchto vozidiel.

Limit plnenia 12 000 Eur pre jednu poistnú udalosť postačí na odtiahnutie Vášho vozidla aj z veľmi vzdialených destinácií, ktoré sú obľúbeným cieľom slovenských turistov, napríklad z južného Francúzska alebo z Nórska.

Áno, tlmočenie je zadarmo súčasťou programu AutoCare.

Zariadime pre Vás lístok na vlak alebo letenku vrátane dopravy na stanicu či letisko.

Áno, na všetky tieto incidenty sa poistenie AutoCare vzťahuje.

Rozhodnutie je na vás. Môžete sa rozhodnúť, či si necháte vozidlo opraviť v miestnom zahraničnom servise, alebo ho necháte odtiahnuť na Slovensko.

Servis v Slovenskej republike si môžete vybrať, pokazený automobil môžeme dopraviť aj do Vášho bydliska.

Ubytovanie je zaistené pre celú posádku.

MotoCare

Dotazy k uzatvoreniu poistenia

Informácie z technického preukazu.

Obratom Vám odchádza potvrdzujúci e-mail so zmluvou, asistenčnou kartou, poistnými podmienkami a ďalšími zákonom požadovanými dokumentmi.

  • Pozor: e-mail niekedy spadne do SPAMu alebo do Hromadnej pošty (podľa poskytovateľa)
  • Pokiaľ by Vám neprišiel/zadali ste zlú emailovú adresu, kontaktuje nás na emaile pojisteni@europ-assistance.cz
Možnosti platby
  • Kartou – zmluva je aktívna ihneď (platná vždy podľa zvoleného dátumu)
  • Bankovým prevodom - zmluva je aktívna cca za 1-2 dni od vykonania platby. Pokiaľ cestujete na druhý deň, odporúčame platbu kartou. Ak nemáte túto možnosť, prosíme o zaslanie bankového výpisu a zmluvu aktivujeme skôr, ako platba príde
  • Po obdržaní platby obdržíte SMS správu s potvrdením o tom, že je zmluva platná.

Cca 2-3 týždne pred vypršaním platnosti zmluvy Vám zašleme návrh na predĺženie na ďalší rok. Pokiaľ poistenie predlžovať nechcete, stačí, ak poistné neuhradíte.

Polročné poistenie by cenu nezmenilo, je krytých 12 mesiacov

Dotazy k produktu MotoCare

Vozí ju asistenčná služba prikurtovaná ako vozidlo.

V prípade, že ste predali svoj motocykel, tak nie je možné previesť zmluvu na novú registračnú značku.
Prosíme Vás o potvrdenie, že si prajete poistenie motocykla ukončiť. Preplatok Vám vrátime späť na účet. K vráteniu platby dôjde do 7 kalendárnych dní. Prosíme o dodanie čísla účtu, kam má byť preplatok zaslaný.

Poistenie sa vzťahuje na poistné udalosti, ktoré vznikli v Slovenskej republike a v zahraničí v nasledujúcich krajinách/regiónoch: Albánsko, Andorra, Belgicko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Ceuta, Česko, Čierna Hora, Dánsko, Estónsko, Faerské ostrovy, Fínsko, Francúzsko, Chorvátsko, Írsko, Island, Taliansko, Kosovo, Cyprus, Lichtenštajnsko, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Malta, Maroko, Melilla, Moldavsko, Monako, Holandsko, Nórsko, Rakúsko, Grécko, Poľsko, Portugalsko, Rumunsko, San Maríno, Severné Macedónsko, Slovinsko, Srbsko, Španielsko, Švédsko, Švajčiarsko, Tunisko, Turecko, Ukrajina, Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska (okrem Chersonskej, Doneckej, Luhanskej a Záporožskej oblasti a Krymu) a Vatikán.

Áno, limit je pre všetkých, ako nových, tak existujúcich klientov.

V SR - do servisu zvoleného klientom do limitu 2 000 Eur vr. DPH
V zahraničí - autorizovaný alebo iný vhodný servis, max 100 km z miesta udalosti. Pokiaľ nebude možné motorku do 12 hod od nahlásenia udalosti opraviť, môžete požiadať o repatriáciu do SR.

Odťahová služba môže Vašu motorku uschovať na svojom stráženom, odstavnom parkovisku a do servisu ju prevezie, ako bude znovu otvorené.

Vodič môže cestovať s odťahovou službou alebo sme schopní zaistiť náhradné vozidlo, max. na 5 dní.

Áno, sme schopní zaistiť (a uhradiť) náhradné ubytovanie max. pre 2 osoby vrátane raňajok.

Zaistíme repatriáciu motorky do Vami zvoleného miesta s limitom 2 000 Eur vr. DPH.

Zaistíme pre Vás taxi, ktoré vás odvezie do servisu, do limitu 350 Eur.

Náklady na opravu nespadajú do predmetu asistenčnej služby.

Stačí nám napísať krátku správu na adresu poistenie@europ-assistance.cz. Údaje opravíme a zašleme Vám späť upravenú zmluvu.