Často kladené otázky

V prípade život ohrozujúcej situácie kontaktujte ihneď miestnu záchrannú službu!

MotoCare skůtr

Otázky týkajúce sa usporiadania

Aké informácie musím zabezpečiť?

mínus plus

Informácie z technického osvedčenia.

Čo sa stane po uzavretí dohody?

mínus plus

Dostanete potvrdzujúci e-mail so zmluvou, asistenčnou kartou, poistnými podmienkami a ďalšími zákonom požadovanými dokumentmi.

Pozor: e-mail niekedy putuje do SPAMu alebo hromadnej pošty (v závislosti od poskytovateľa).
Ak by ste ho nedostali / zadali nesprávnu e-mailovú adresu, kontaktujte nás na adrese pojisteni@eask.com.

Možnosti platby
Kartou - zmluva je aktívna okamžite (platí vždy podľa zvoleného dátumu).

Bankovým prevodom - zmluva je aktívna približne za 1 - 2 dni po uskutočnení platby. Ak cestujete nasledujúci deň, odporúčame platbu kartou. Ak túto možnosť nemáte, pošlite nám výpis z bankového účtu a my zmluvu aktivujeme ešte pred príchodom platby. Po prijatí platby dostanete SMS s potvrdením, že zmluva je platná.

Ako môžem predĺžiť svoju ročnú zmluvu?

mínus plus

Cca mesiac pred vypršaním platnosti zmluvy Vám zašleme upozornenie na blížiaci sa koniec poistnej zmluvy asistenčných služieb AutoCare, aby ste si vozidlo mohli poistiť znova na nadväzujúce obdobie.

Prečo nie je MotoCare len na sezónu?

mínus plus

Šesťmesačné poistenie by cenu nezmenilo, 12 mesiacov je pokrytých.

AutoCare auto

Všeobecné info

Na čo AutoCare slúži?

mínus plus

V rámci asistenčnej služby AutoCare máte možnosť využiť asistenciu v prípade poruchy, nehody i zrážky so zverou, defektu pneumatiky, vybitej batérie, zámene paliva, zabuchnutia kľúčov atď. V prípade poruchy či dopravnej nehody zaistíme odťah do najbližšieho servisu, kde v rámci tohto odťahu môžete využiť náhradné vozidlo počas opravy až na 15 dní. Pokiaľ si budete priať odťahovú službu do iného miesta, zaistíme odťahovú službu až do limitu 300 000Kč, avšak v prípade dojednania varianty Komfort nie je možné následne využiť doplnkové služby a náhradné vozidlo je možné využiť iba na dopravu z miesta udalosti do miesta bydliska.

Nemôžem sa dovolať na asistenčnú linku, čo mám robiť?

mínus plus

Overiť si správnosť tel kontaktu +421 220 510 858.

Je volanie na asistenčnú linku AutoCare bezplatné?

mínus plus

Volanie na asistenčnú linku je spoplatnené podľa tarify Vášho mobilného operátora či iného poskytovateľa telefónnych služieb.

Otázky na dojednanie

Co bude po sjednání?

mínus plus

Obratom Vám odchádza potvrdzujúci e-mail so zmluvou, asistenčnou kartou, poistnými podmienkami a ďalšími zákonom požadovanými dokumentmi.

Pozor: e-mail niekedy spadne do SPAMu alebo do Hromadnej pošty (podľa poskytovateľa)
Pokiaľ by Vám neprišiel/zadali ste zlú emailovú adresu, kontaktuje nás na emaile poistenie@eask.com

Možnosti platby
Kartou – zmluva je aktívna ihneď (platná vždy podľa zvoleného dátumu)

Bankovým prevodom - zmluva je aktívna cca za 1-2 dni od vykonania platby. Pokiaľ cestujete na druhý deň, odporúčame platbu kartou. Pokiaľ nemáte túto možnosť, prosíme o zaslanie bankového výpisu a zmluvu aktivujeme skôr, ako platba príde. Po obdržaní platby obdržíte SMS správu s potvrdením o tom, že je zmluva platná.

Ako predĺžiť ročnú zmluvu?

mínus plus

Cca mesiac pred vypršaním platnosti zmluvy Vám zašleme upozornenie na blížiaci sa koniec poistnej zmluvy asistenčných služieb AutoCare, aby ste si vozidlo mohli poistiť znova na nadväzujúce obdobie.

V zozname nie je môj model vozidla, ako mám vozidlo poistiť?

mínus plus

1.7.2021 došlo k zmene a nie je možné poistiť dodávky v ročnej variante, ale len 30 denný Počet opakovaní nie je obmedzený.

Pozor - nižšie uvedené vozidlá nie je možné poistiť vôbec (iba ak by išlo o prestavbu na obytné vozidlo)

Peugeot BOXER
Citroën Jumper
Fiat Ducato
Iveco Daily
Mercedes SprinterMercedes Sprinter
VW Crafterv VW LT
Renault Master
Ford Transit
Pokiaľ sa nejedná o vyššie uvedený model, prosíme, kontaktujte nás a model obratom pridáme.

Ako si poistím vozík?

mínus plus

Výrobca vozidla vyberiete prípojné vozidlo a model je rozdelený pod a nad 750 Kg.

Poistník a poistený musí byť jedna osoba? Nie je možné zadať 2 osoby? Ak by som uzavrela zmluvu
a zadala vozidlo rodičov, čo nie je môj majetok, tak nemám nárok na poistné krytie?

mínus plus

Pri udalosti je jedno, koho vozidlo je, riešime iba, či je vozidlo poistené a zmluva platná a poskytujeme to osobe, ktorou je vodič.

Zmluvu som si dojednal/a pre Európu, platí mi poistenie aj na území Slovenskej republiky?

mínus plus

Áno, poistenie Vám platí vo všetkých štátoch uvedených v poistných podmienkach.

Čo potrebujem na dojednanie služby AutoCare?

mínus plus

Na dojednanie poistenia potrebujete iba registračnú značku vozidla a dátum prvej registrácie vozidla v SR, pre ktoré bude služba AutoCare určená, a niekoľko minút času – stačí vyplniť on-line objednávkový formulár, alebo zavolať na telefónne číslo 221 586 658.

Odchádzam už zajtra, stihnem si túto službu ešte dojednať prostredníctvom internetu?

mínus plus

Áno, určite stihnete. Pokiaľ si po vyplnení on-line objednávky vyberiete platbu kartou, bude poistná zmluva aktívna ihneď s platnosťou od zvoleného dátumu. Najbližší možný termín je +1 deň od dátumu dojednania. Ak platobnú kartu s povolenými on-line platbami nemáte alebo ak preferujete prevod z účtu, zašlite nám prosím e-mailom kópiu elektronického potvrdenia vykonania transakcie (táto služba je už bežne súčasťou internetového bankovníctva) na adresu poistenie@europ-assistance.csk a my Vám zmluvu zaktivujeme.

Mám Vám zaslať späť mnou podpísaný originál zmluvy na poistenie AutoCare?

mínus plus

Originál poistnej zmluvy nie je potrebné zasielať, za Váš súhlas so zjednaním poistenia asistenčných služieb AutoCare považujeme Vašu úhradu poistného.

Ako sa dozviem, či ste dostali moju platbu za službu AutoCare?

mínus plus

Ak uhradíte poistné prevodom na náš účet, bude Vám po pripísaní platby zaslaná potvrdzujúca SMS správa. Pokiaľ z nejakého dôvodu SMS nedostanete, napíšte nám prosím na e-mail poistenie@europ-assistance.sk a my Vám obratom oznámime, či sme platbu obdržali. Pri úhrade služby platobnou kartou prebieha platba ihneď.

Omylom som zmazal e-mail s údajmi na vykonanie platby, čo mám robiť?

mínus plus

Nič sa nedeje, napíšte nám prosím e-mail s Vašimi údajmi (stačí RZ auta) a my Vám zmluvu zašleme znova.

Kedy dostanem asistenčnú kartu?

mínus plus

Asistenčnú kartu ste obdržali v elektronickej podobe spolu s dokumentmi, ktoré sme Vám zaslali pri dojednaní programu AutoCare. Kartičku si môžete vytlačiť a vystrihnutú vložiť napríklad k dokladom od vozidla spolu s malým technickým preukazom.

Urobil som chybu pri vyplňovaní mojich údajov. Ako ju môžem opraviť?

mínus plus

Stačí nám napísať krátku správu na adresu poistenie@europ-assistance.sk. Údaje opravíme a zašleme vám späť potvrdenie, že je všetko už v poriadku.

Predal som vozidlo a chcem preto ročný program AutoCare zrušiť, čo mám urobiť?

mínus plus

Pre zrušenie programu stačí, keď nám na e-mail poistenie@europ-assistance.sk zašlete naskenovanú zmluvu o predaji Vášho vozidla vrátane dátumu jeho predaja a pripojíte číslo účtu, na ktorý si prajete zaslať zvyšné poistné.

Akým spôsobom môžem uhradiť poistné programu AutoCare?

mínus plus

Poistné môžete uhradiť bankovým prevodom na číslo účtu 1239923012/1111 a IBAN: SK9011110000001239923012 (variabilný symbol je číslo Vašej zmluvy) alebo online platobnou kartou ihneď po uzatvorení.

Predal som vozidlo a kúpil som si iné. Môžem naň previesť ročný program AutoCare, ktorý som mal dojednaný pre pôvodné vozidlo.?

mínus plus

Poistnú zmluvu previesť nemožno. Zašlite nám prosím žiadosť o zrušenie programu (viď predchádzajúcu otázku) a nevyčerpanú časť poistného Vám vrátime späť na účet. Ďalšiu zmluvu pre Váš nový automobil si potom môžete dojednať on-line alebo telefonicky, kedykoľvek Vám to bude vyhovovať.

Keď si dojednám ročný program AutoCare a ďalší rok už nebudem chcieť službu využívať, musím zmluvu zrušiť, aby mi nebola automaticky predĺžená?

mínus plus

Ročný program AutoCare pri Europ Assistance uzatvárate vždy iba na zvolené obdobie, ktoré je uvedené v zmluve. K automatickej prolongácii nedochádza, nemusíte sa teda obávať, že by ste v nasledujúcom období museli platiť za službu, ktorú už nehodláte využívať, len preto, že ste zabudli zmluvu zrušiť. Asi dva týždne pred skončením platnosti zmluvy Vám zašleme návrh na uzavretie novej poistnej zmluvy na ďalší rok. Ak si už neželáte poistenie AutoCare využívať, nemusíte na tento list reagovať (žiadne sankcie ani penále neuplatňujeme). Budeme však radi, ak si nájdete chvíľku a dáte nám e-mailom vedieť, že zmluvu na ďalší rok uzatvárať nechcete.

Nestihol som uhradiť poistné na ďalšie obdobie, ako mám postupovať?

mínus plus

Nevadí, stačí čiastku uhradiť a my po obdržaní platby Vašu službu znovu aktivujeme. Ak si prajete posunúť dátum začiatku platnosti zmluvy, napíšte nám na poistenie@europ-assistance.sk a my Vám zašleme opravený návrh.

Čo keď sa nám pokazí auto cestou na dovolenku a nepodarí sa závadu rýchlo opraviť?

mínus plus

V prípade, že máte dohodnutú variantu Premium, zaistíme Vám odťah vozidla do SR ak tomu Vám požičiame aj náhradné vozidlo až na 15 dní, aby ste si mohli užiť svoju dovolenku V prípade varianty Komfort si môžete vybrať z dvoch možností. vozidlo opraviť v najbližšom servise a pokračovať v ceste na dovolenku, potom máte nárok na poskytnutie náhradného automobilu počas opravy až na 5 dní Ak zvolíte návrat domov aj s celou posádkou, poskytneme Vám náhradný automobil pre dojatie do Vášho bydliska a pokazený automobil taktiež dopravíme do Českej republiky.

Stále máte otázku?

Zavolajte alebo nám napíšte.

Asistenčná služba

Sme pre Vás k dispozícii 24/7

Zákaznícka linka

Máte otázku k našim produktom?
Volajte na našu zákaznícku linku.